Merkandi – blog firmowy

SEO dla każdego

Czyli jak wykorzystać podstawową wiedzę na temat SEO przy tworzeniu ofert na platformie Merkandi.

Sam termin SEO w tłumaczeniu na polski oznacza optymalizację dla wyszukiwarek internetowych. W praktyce chodzi o to, aby dana treść była w wynikach organicznych możliwie jak najwyżej, tym samym, aby celnie trafiała do właściwego grona zainteresowanych.
Nie będziemy jednak zgłębiać algorytmów wyszukiwarek i analizować kodów serwisów internetowych. Nam na tym etapie powinna wystarczyć sama świadomość istnienia takiego procesu, która przy zastosowaniu kilku prostych zasad da nam oczekiwany efekt. A tym jest trafienie z ofertą do najszerszego grona kupujących.

Chcąc pisać dobre ogłoszenia nie musisz być webmasterem. W przypadku ofert dodawanych na Merkandi, to na co sprzedający mają wpływ, to głównie treść. Na czym wobec tego się skupić przy tworzeniu oferty:

Zdjęcie poniżej przedstawia przykładowe wyniki organiczne dla frazy „stocki obuwia”.

Czego unikać? Pisania w tytule samych kodów czy numerów produktów a także zbyt ubogich w treści opisów. Więcej w temacie pisaliśmy w poprzednim artykule: „Efektywne tworzenie ofert na Merkandi.”

Jeżeli nadal masz wątpliwości jak ma wyglądać oferta, to zawsze możesz zajrzeć na stronę główną, gdzie na samym dole są najczęściej wyświetlane oferty. Nie waha się także skontaktować z naszym biurem obsługi klienta, zawsze chętnie doradzimy 🙂