Profesjonalny profil hurtowni


    Pierwsze wrażenie jest zawsze najważniejsze i często ma wpływ na nasze decyzje chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Zwłaszcza kiedy w grę wchodzi dokonanie wyboru decyzja zapada podświadomie. Jest to bardzo prosty mechanizm, który oddziałuje w każdej płaszczyźnie naszego życia, również w biznesie. A gdzie, jak nie w wirtualnym świecie, mamy taką szansę zaistnieć.

Zobaczmy zatem jak w kliku prostych krokach stworzyć profesjonalny profil hurtowni za pomocą internetowej platformy Merkandi.

Po zalogowaniu się do serwisu każdy aktywny użytkownik konta Premium z opcją sprzedaży ma w swoim koncie zakładkę Dane hurtowni, gdzie z rozwijanego menu przechodzimy do poszczególnych sekcji:

Dane firmowe

Jako pierwszy uzupełniamy swój profil. W zakładce Moje dane znajdują się podstawowe dane teleadresowe, dane do faktury oraz w przypadku firmy także NIP. Są to informacje, które uzupełniamy już podczas rejestracji. Te jak i wszystkie inne dane czy informacje można oczywiście w dowolnej chwili aktualizować. Natomiast cały proces rejestracji nie powinien zająć dłużej niż 2 minuty, więc  nie powinien być kłopotliwy. Istotne jest żeby dane były zawsze aktualne aby klienci mogli się z nami bez problemu skontaktować.

Dane dodatkowe

To miejsce, gdzie jest największe pole do popisu 🙂 Począwszy od logo, którego uzupełnienie nie jest co prawda obowiązkowe, ale jest nieodzownym elementem firmy. Poza logo firmy można zamieścić zdjęcia, mogą to być fotografie przedstawiające magazyn, halę produkcyjną czy biuro. Można się tu także pochwalić wnętrzem sklepu lub zmieścić certyfikaty. Z kolei podanie współrzędnych geograficznych pomoże naszym klientom trafić pod właściwy adres czy zaplanować trasę i stawić się na czas na spotkaniu biznesowym. Dalej mamy możliwość zaznaczenia czy nasza firma zajmuje się sprzedażą dedykowaną tylko firmom czy również mogą od nas kupować osoby indywidualne. Następne pola, które z pewnością warto wypełnić to strona www oraz – niezwykle istotne – godziny pracy. Od niedawna jest dodatkowa możliwość zaznaczenia rodzaju hurtowni. A na samym dole jest miejsce na Dodatkowe informacje , gdzie można zamieścić tekst, który będzie widoczny w naszym profilu. Tekst można wpisać w wszystkich dostępnych językach platformy. Tutaj jest pełna dowolność, można opisać czym się nasza firma zajmuje, jakie ma osiągnięcia, historię, na co mogą liczyć klienci. A może to być na przykład motto, którym firma się kieruje.

Dane kontaktowe

W tym miejscu możemy dodawać kolejne osoby kontaktowe, podając numery telefonów, e-maile naszych pracowników czy specjalistów. Informacje te warto rozszerzyć o języki obce, którymi się osoby kontaktowe posługują.

Metody płatności

Metody płatności powiedzą naszym klientom nie tylko o sposobie wpłaty, ale dodatkowo jakie waluty są akceptowalne. Ponadto jest tu także pole na dodatkowe informacje a wpisanie teksu jest również możliwie w wszystkich językach Merkandi.

Sposób wysyłki

Podobnie jak przy metodach płatności i przy sposobie wysyłki są do zaznaczenia poszczególne opcje. Przy dostawie są to: Odbiór osobisty, Wysyłka krajowa oraz Wysyłka zagraniczna. A poniżej jest miejsce do wykorzystania na ewentualne adnotacje, co może być szczególnie przydanie w transporcie morskim. Mogą to być także instrukcje dotyczące załadunku pomocne przy organizowaniu własnego załadunku czy jakiekolwiek informacje, które usprawnią i ułatwią każdy rodzaj współpracy.

Całość jest skonstruowana w postaci przejrzystego formularza, który po uzupełnieniu poszczególnych pól tworzy spójną całość. Czytelny, profesjonalnie wyglądający profil hurtowni to podstawa a nawet zachęta dla potencjalnego klienta, którego zainteresowała nasza oferta. A w połączeniu w możliwością publikacji ofert sukces murowany! 🙂