Outlet, stock, nadwyżki produkcyjne – można na tym zarobić?


Wiele osób na świecie wie jak ciężko rozkręcić własny biznes. Nie tylko trzeba mieć pieniądze, ale też dobry biznes plan.

Merkandi ma taki plan

Nie trzeba dużych nakładów finansowych by zarobić niezłe pieniądze i przy tym zaoszczędzić. Nasi hurtownicy swoje powodzenie zawdzięczają między innymi sprzedaży outletów, stoków i towarom z licytacji komorniczych.

O licytacjach komorniczych pisaliśmy już w sierpniowych naszych postach, ale gwoli przypomnienia – jest to pewien etap postępowania egzekucyjnego, dzięki któremu każdy uczestnik przystępujący do licytacji ma szansę na zdobycie towaru w bardzo atrakcyjnej cenie, co więcej może go ponownie sprzedać z korzyścią dla siebie. Taki towar możemy podzielić na kilka rodzajów. Może być to towar nowy, używany lub uszkodzony jednak z dużą dowolnością w asortymencie.

Outlet. W główniej mierze jest to odzież powyprzedażowa, która bezpośrednio pochodzi z salonów sprzedaży. Jest to też towar pochodzący z magazynów jako towar niesprzedany w poprzednim sezonie, a nawet towar, który nigdy nie był dopuszczony do sprzedaży w sklepie. Zdarzają się również kolekcje wzorcowe, niepowtarzalne, z próbnych partii bez pełnych rozmiarówek, ale za to obejmujące różne modele.

Końcówki serii obejmują towar pełnowartościowy jednak nie zawsze objęty gwarancją. Mogą to być starsze modele czy kolekcje odzieżowe i inne.

Towar z likwidacji sklepów – to towar sprzedawany z metkami i są to zwykle nowe i aktualne kolekcje. Mogą również zawierać produkty niepełnowartościowe i po zajęciu komorniczym.

Towar z upadłości przedsiębiorstwa to towar sprzedawany przez masy upadłościowe lub przez komornika. Mogą to być towary uszkodzone, używane, ale też towary poekspozycyjne.

Nadwyżki produkcyjne są towarem nowym, pełnowartościowym z gwarancją od producenta.

Powyższe zagadnienia to tylko niektóre, które w sposób zrozumiały jesteśmy w stanie wyjaśnić. Korzystając z wyprzedaży, promocji, kupując towar w atrakcyjnych cenach możemy okazać się zwycięzcą. Żyje się jeden raz, trzeba łapać każdą okazję i nie marnować czasu na zadawanie pytań co będzie dalej.

A z Merkandi to możliwe

 

 

AW

 

2015-12-04_13h54_47

 

 


Możliwość komentowania jest wyłączona.