Panel użytkownika od strony sprzedającego


Nasza platforma przeszła ostatnio wiele modyfikacji. Zmienił się jej wygląd, dodane zostały nowe funkcje, a pewne został zmodyfikowane. To co z pewnością każdy zarejestrowany użytkownik zdążył zauważyć to zmiany w panelu klienta i dziś chcielibyśmy omówić, te które dotyczą przede wszystkim hurtowników a mianowicie dodawanie informacji o firmie.

Wszelkich zmian można dokonać w sekcji „Dane hurtowni”, gdzie dostępnych jest pięć różnych zakładek i wyświetlają się dopiero po aktywacji opcji sprzedaży.

dane hurtowni

Dane firmowe

To nic innego jak nazwa oraz adres firmy. I tak jak zmianę adresu możemy dokonać samodzielnie, edycja nazwy firmy oraz numeru NIP jest już zablokowana. Zmiana nazwy firmy lub numeru NIP zostanie wprowadzona po przesłaniu dokumentów nowej firmy .

Dane dodatkowe

Tu możliwe jest dodanie Loga firmy i zdjęć , a także adresu strony internetowej oraz innych dodatkowych informacji, typu opis firmy. Nowością jest natomiast pole „Współrzędne geograficzne „. Taka informacja może okazać się dość istotną dla osób pragnących, przykładowo odebrać osobiście towar z magazynu hurtownika.

Dane kontaktowe

Ta opcja z pewnością ucieszy niejednego hurtownika. Poprzednio istniała możliwość wprowadzenia tylko jednej osoby do kontaktu. Teraz ta liczba jest nieograniczona i co najważniejsze dodając nową osobę możemy przyporządkować do niej numer telefonu oraz język, w którym można się kontaktować.

dane kontaktowe

Pozostałe dwie zakładki to Metody płatności i Sposób wysyłki. Tak jak wskazują nazwy, zaznaczamy tu informacje, jakie sposoby płatności i wysyłki są przez nas akceptowane. Znajdziemy tu też miejsce na wprowadzenie informacji dodatkowych, typu: „Dostawa na terenie kraju X jest darmowa”.

W sekcji „dane hurtowni ” w prawym górnym rogu możemy również zauważyć przycisk „profil hurtowni”. Po wejściu w niego możemy sprawdzić, czy wprowadzone dane zostały zapisane poprawnie.podgląd profilu (2)profil hurtowni


Możliwość komentowania została wyłączona.