Blokada adresu IP


Ostatnimi czasy wprowadziliśmy pewną zmianę dotyczącą logowania się na stronie. A mianowicie, po 5 błędnych próbach logowania, zostaje zablokowany adres IP użytkownika, co uniemożliwia dalsze próby logowania. Ma to przede wszystkim zapewnić bezpieczeństwo. Jednak zdarzają się różne sytuacje, niekiedy nie zwrócimy uwagi, że przycisk Caps Lock jest wciśnięty, bądź po prostu zapomnimy hasło.

Co więc należy zrobić w takim wypadku?

Wystarczy odczekać 60 minut, po tym czasie możliwa jest kolejna próba zalogowania się. Oczywiście należy upewnić się z jakiego powodu nie mogliśmy zalogować się na stronę. Jeżeli po prostu nie pamiętamy hasła przed kolejną próbą, warto skorzystać z możliwości wygenerowania nowego: nowe hasło.

Upewnijmy się czy przypadkiem nasze konto po prostu nie wygasło. Każdy użytkownik powiadamiany jest mailowo o upłynięciu terminu dostępu do strony (pamiętajmy również o sprawdzeniu folderu Spam).

Oczywiście w razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt. Godziny naszej pracy znajdą Państwo na naszej stronie Merkandi w dziale „Kontakt

 


Możliwość komentowania jest wyłączona.